Feeds:
Posts
Comments

Archive for April, 2012

KASUMAS 2012

KASUMAS 2012 telah melabuhkan tirainya untuk sesi ke -3. Sukan MAIS dan Anak Syarikat pada tarikh 21 April yang lepas. Tahun ni LZS membawa tema warna oren di mana mengikut kepercayaan penggiat sukan, kontijen atau pasukan yang menggunakan warna ini jarang menjadi juara. Pasukan yang biasanya menjadi juara ialah Kuning atau Merah. Hee..hee. Saje je tu. Tak de kaitan langsung fakta tersebut dengan kemenangan atau sebagainya.

Pertamanya pihak Riang ria Lezas ingin mengucapkan tahniah kepada semua sahabat-sahabat yang berjuang hingga kering peluh, lenguh sendi dan ada yang terpeleoooot. LZS menadapat pujian dari pihak penganjur di atas disiplin tinggi yang ditunjukkan oleh semua atlet LZS. Kepada yang berjaya tahniah, kepada yang kurang berjaya pun tahniah juga. Kalah menang adat pertandingan.

Layan sikit-sikit gambar yang mana aku sempat ambik. Cuma sukan kayak aku tak sempat nak ambik gambarnya. Cepat benar habis acaranya.


















































Banyak betul..ragam korang. Aksi ombak LZS memang superb….

Advertisements

Read Full Post »