Gambar Raya LZS 2011 @ PLAS part 2

Salam, aku sambung lagi beberapa keping gambar. Tak payah taip banyak-banyak deh. Tengok gambar pun korang tahu dah maknanya. Sila buat ulasan di ruangan komentar… lamb chop… Anak-anak harapan kita LZS Pengerusi Majlis yang ensem… Akhir sekali aku nak mintak maaf kalau ada gambar-gambar yang aku ambil tak seperti yang korang nak. Kalau korang nakContinue reading “Gambar Raya LZS 2011 @ PLAS part 2”

Gambar Raya LZS 2011 @ PLAS Part 1

Assalamualaikum kengkawan LZS. Sedikit gambar yang mana sempat di ‘snap’ tempohari. Terima kasih semua yang hadir dan memeriahkan majlis tahun ni. Terima kasih juga untuk semua AJK yang berkorban masa dan tenaga. Pesanan dari AJK= Segala kekurangan pihak penganjur menyusun sepuluh jari mohon maaf zahir dan batin. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin. Tahun depanContinue reading “Gambar Raya LZS 2011 @ PLAS Part 1”